Barkod Etiketi » Dega Basım Etiket Sanayi

Barkod Etiketi, Paletteki mal ve kutuların tanımları (yığın kodu, miktar, satış fiyatı, paketleme formatı, kullanım süresi vb.) sistemdeki veritabanına kaydedilir. 2 Üretici hazırlanan palete bir seri numarası verir. Üreticinin numarası ve palet seri Numaralı SSCC numarası görünür ve barkodlu bir etikette yazılıdır. Bu barkod yazıcısı kullanılarak yazdırıldı Bağlı kalarak.

Barkod Etiketi

Ribon, Paleti taşıyıcıya ve palet üreticisine iletmek için, barkod okuyuculu SSCC numarasında bulunan palet üreticisi Şirketten bilgi sistemlerine kaydedilir. 4 Üretici, etiketli paletin SSCC numarası ve detaylı açıklama detayları ile Paletin teslim edileceği yerin bilgisini içeren kayıtlar EDI tarafından Taşıyıcı Firmaya, Dağıtım Merkezine ve Müşteriye gönderilir. Bilgi sistemlerine gönderir. 5 Taşıyıcı firma alınan paleti Dağıtım Merkezine teslim ettiğinde, barkod okuyuculu SSCC numarası Eğitimli. Okunan SSCC numarasını kullanarak.

Pos Rulosu

Pos Rulosu, Dağıtım Merkezi'nin bilgi sistemindeki palet bilgilerine erişilir, palet detayları doğrulanır ve Taşıyıcı firmadan teslim alınarak dağıtım sistemine teslim edilir. 6 Palet Dağıtım Merkezinin Teslimi İçin Kayıt EDI üzerinden Üretici, Taşıyıcı ve Müşterinin bilgi sistemlerine elektronik ortamda gönderilir. 7 Palet, Dağıtım Merkezden ayrılırken, paletin SSCC numarası barkod okuyucu tarafından okunacak ve palete, müşteriye palete iletilecektir.

Ribon

Dega Basım, Dağıtım Merkezinin veri merkezine 8 Paletin, Dağıtım Merkezi tarafından elektronik olarak Taşıyıcı Şirketi'ne iletildiğini gösteren kayıt. EDI, Üretici firma, Taşıyıcı ve Müşteri veri sistemlerine gönderilir. 9 Palet, Taşıyıcı firma tarafından müşteriye teslimat Paletin SSCC numarasını, satın alınan barkod okuyucu ile birlikte okur. Müşterinin bilgi sisteminde paletin SSCC numarası okunur erişilir ve kayıt işlenir.

Kaynak: DegaBasim.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gündoğdu Asfalt Hizmetleri

Short Haircuts Models – 2020

Bez Çanta